مقالات دنیای وب مقالات دنیای وب .

مقالات دنیای وب

راهنمای خرید جکوزی بادی اینتکس

 

جکوزی بادی اینتکس با ابعاد های مختلف و اشکال گوناگون در شرکت اینتکس تولید میشود و یکی از پر فروشترین محصولات بادی این کمپانی به شمار میرود . از این محصول فوق العاده میتوان در حمام و یا در منزل , ویلا , باشگاه های ورزشی , مراکز آب درمانی و غیره بهره برد . جنس بدنه جکوزی بادی اینتکس از پی وی سی و الیاف ابریشم مصنوعی به صورت تار و پود و روکش pvc با طرح های زیبا و بسیار مقاوم ساخته شده که در برابر سرما و گرمای آب بسیار مقاوم و انعطاف پذیر است . جکوزی اماده اینتکس بسیار سبک و کم حجم بوده که به راحتی قابلیت جا به جایی را داشته باشد . از دیگر خصوصیات جکوزی بادی اینتکس میتوان به قیمت ارزان , طول عمر بالا , قابلیت استفاده در هر مکانی , کیفیت بالا , چند لایه بودن بدنه , طرح های بسیار زیبا , پمپ ماساژ یا { پمپ جت } بسیار قوی , بدون نیاز به هزینه های زیاد و صرف زمان طولانی برای ساخت جکوزی , بدون نیاز به گود برداری زمین , وسیله بسیار مناسبی برای رفع خستگی روزانه بعد از کار , اشاره نمود . توجه داشته باشید قبل از خرید جکوزی بادی با همکاران ما در  این مجموعه تماس حاصل نمایید . خرید جکوزی بادی اینتکس در اندازه های مختلف و با قیمت های مناسب در نمایندگی رسمی محصولات INTEX در ایران .

معرفی برند اینتکس
اینتکس یک برند معروف آمریکایی است که از سال 2000 شروع به فعالیت و تولید انواع محصولات بادی در کشور آمریکا نمود و با ارائه اجناس اصلی و با کیفیت در بازار های جهان توانست مشتریان مختص به خود را پیدا کند . تولیدات این شرکت بزرگ اعم از انواع تشک بادی , استخر بادی , عروسک های بادی , مبل بادی کودک , انواع پمپ باد اینتکس , چادر بازی کودکان بود که با گذشت زمان و با کسب کردن تجربه در تولید و نسبت به نیاز مشتریان دیگر تولیدات خود را که شامل قلعه بادی کودک , تشک بادی جامپینگ , استخر پیش ساخته intex 28352 , چادر بادی کودک , قایق بادی , صندلی بادی اینتکس , وان بادی , انواع جکوزی پیش ساخته , پمپ باد برقی , تخت بادی , پمپ تصفیه آب استخر را به بازار عرضه نمود . پس از اینکه محصولات بادی در کشور های مختلف عرضه گردید و برای تمامی سنین بزرگسال , کودک , نوجوان , جوان تنوع اجناس وجود داشت روز به روز محصولات این کمپانی بزرگ گسترش پیدا کرد و میتوان گفت که این شرکت اینتکس یکی از تولید کنندگان موفق تا به امروز بوده است . در چند سال گذشته کمپانی اینتکس با بستن قراردادی تمامی محصولات خود را تحت لیسانس در کشور چین تولید کرده و به بازار عرضه مینماید .

 

مجوزهای شرکت اینتکس
شرکت هایی مانند: انجمن آب و هوای جهانی، شرکت صلیب سرخ آمریکا، کمیسیون ایمنی کالای مصرف کننده ایالات متحده و بسیاری از شرکت های اروپایی مانند: اسپانیا و فرانسه بر روی این محصولات نظارت دارند تا تا شما و خانواده تان محصولات با کیفیت و ایمنی را دریافت کنید.

در زیر به تعدادی از استانداردهای جهانی کسب شده توسط شرکت اینتکس اشاره کرده ایم.

استاندارد: ANSI_4 برای استخر های پیش ساخته

استاندارد: EC محدودیت های مواد شیمیایی

استاندارد: EN71 اروپا برای لوازم بازی کودکان

استاندارد: ISO 6185_1 استاندارد بین المللی برای قایق های بادی

استاندارد: NMMA_ABYC  آمریکا برای قایق های بادی

استاندارد: UL1450 برای پمپ های برقی

می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اینتکس و این استاندارد ها به سایت اصلی اینتکس با نام intexcorp.com مراجعه کنید.

افتخار ما این است که به عنوان نمایندگی اینتکس در ایران محصولات این کمپانی را در اختیار هموطنانمان قرار می دهیم

مزیت های جکوزی بادی اینتکس.
مزیت های جکوزی بادی اینتکس نسبت به جکوزی های قدیمی : برخی از مزیت هایی که در این محصول ایجاد شده است و آن را نسبت به سایر محصولات متمایز کرده است سبب جذب مخاطب و افزایس محبوبیت محصول نسبت به محصولات دیگر شده است. این وسیله کاربردی می تواند جایگزین بسیار مناسب به جای جکوزی های قدیمی باشد که با مصالح آن ها را می ساختند و در ساخت آن ها هم زمان زیادی لازم بوده است و هم نیاز به داشتن هزینه زیاد تر می باشد. با توجه به این که علاقه مندان به جکوزی از سال های بسیار دور در بین افراد وجود داشته است و همواره افراد تمایل به داشتن این فضا داشته اند می توانند با توجه به نیاز خود با هزینه ای بسیار کم تر نسبت به احداث جکوزی های دیگر محصول را داشته باشند و از آن لذت ببرند.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۶:۱۶ توسط:artman موضوع: نظرات (0)